AUDI A4, A5,A6, Q5, E-TRON // MB C, E, S // VW GOLF ,PASSAT AŽ T7 // BMW 118 AŽ 740i // OPEL INSIGNIA

By referencniauta.cz

Stále pro vás i pro sebe hledáme nové možnosti a způsoby nákupu co nejlevnějších, ale hlavně co nejkvalitnějších vozidel. Již tři roky nakupujeme na základě smluv přímo od výrobců, leasingových společností, bank a aukčních domů v SRN, Rakousku, Itálii, Švýcarsku, kde máme přístup k firemním vozům z ukončeného operativního leasingu s možností odpočtu DPH. Jedná se především o značky: Audi, VW, Mercedes-Benz, BMW, Volvo, Ford, Škoda a Opel. Pokud patříte mezi ty, co jedou po německé dálnici a slintají na kolemjedoucí Bavoráčky – Audiny a v prasátku máte už dost korunek na to si jej koupit, jsme tu jen pro Vás.

Co se stáří týče, tak se jedná o vozy v rozmezí 1 až 4 let stáří, vyjímečně 5 let. Co se kilometrů týče, standardní je kolem 20.000 km, nyní je již zcela běžné i auto kolem 150.000 km. Pokud chcete výrazně méně, jsou také, ale výrazně dražší, pokud snesete více jak 170.000, jsou také a samozřejmě levnější. Oni tam totiž nakupují i umotávači kilometrů, od kterých si to pak snílkové koupí s najetými 96.000km a chrochtají si, jak koupili krásné auto a jak si ty olítaniny můžeme strčit někam. No ale proč né, každý je strůjcem svého štěstí. Vybíráme pouze auta, která jsou vždy nehavarovaná, nekuřácká, servisovaná a neopotřebovaná. Jakmile z reportu zjistíme, že mělo předchozí škodu vyšší jak 2.000,-Eur, auto nekoupíme, jakmile zjistíme, že je kuřácké, nekoupíme, jakmile vidíme, že v něm jezdilo prase, nekoupíme a to je naše cesta ke zdravým vozům. V Čechách si pod výrazem „firemní auto“ vybavujeme cosi erárního či spotřebního, v čem se můžeme na tajňáka vozit bez nutnosti zatěžovat naši peněženku, snídat drobivé crossainty a nechat děti hrát si na prolejzačku. Německá firemní auta jsou přidělena vždy jen jednomu řidiči z dané firmy, který má za povinnost jezdit na pravidelné servisy do smluvního značkáče, hlásit každý škrábaneček, nechat preventivně vyměnit vše co se vyměnit má a to vše v režii leasingové společnosti. Každé auto u kterého operativní leasing končí projde výstupní kontrolou, se napíchne na diagnostiku, zakroužkuje se každý škrábaneček, hledá se co nejvíce poškození na interiéru, vyhodnotí se zda byly opravy a servis prováděny jak měly, zda se v autě kouřilo a spousty dalších úkonů při kterých se zjistí všechny neduhy, zápory a plusy. Poté se podle těchto údajů vyhotoví „Report“ podle kterého leasingovka auto od firmy přebírá nazpět a tento report máme k dispozici. Za každé poškození, nebo neprovedení předepsané údržby si leasingová společnost účtuje poplatky a sankce, takže němečtí řidiči mají zájem o to, aby auto, které užívali, vypadalo co nejlépe. Ani technika v těchto autech netrpí. Auta jezdí na velké vzdálenosti po německých dálnicích a dostává se jim pravidelného servisu, někdy až přehnaného.

Jediný problémem u těchto vozů je kreativita němců, díky které každé auto musí být černé, bílé, stříbrné, šedé a nebo přímo „rebelsky“ tmavě modré. Sem tam se najde kousek s jinou barvou, ale to už je na šampaňské.

V porovnání s českými služebáky není co srovnávat, protože je to nesrovnatelné. V porovnání s domácími českými mazlíčky je již co srovnávat, ale auto z německých dálnic vždy vyhrává. Mívají samozřejmě více najeto, ale na rozdíl od nabídky většiny českých bazarů to mívají najeto poprvé. Zoufalé pokusy koupit garážovku od starého dědka s najetými do 100 si prosím řešte sami a sněte si dál. My jsme realisti a tudíž Vám nabízíme reálná mladá auta ve vynikajícím stavu, se vším komfortem a zárukami, s českými doklady, s odpočtem DPH, s plnou fakturou, většinou se zimními koly (pokud je k vozu dostaneme) a především s průhlednou a jasnou servisní i původní historií.

Zahájit chat
1
Jak Vám můžeme pomoci?
Scan the code
Dobrý den 👋, hledáte vhodný vůz a chcete poradit? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...